пʼятницю, 17 травня 2013 р.


  Свято  матері на парафії!
У неділю 12 травня відбулося святкування Дня матері. Свято для  матерів підготували члени молодіжної  спільноти « Аве Марія  ім. Теодора Ромжі ».
 

                Витоки Дня Матері мають релігійний характер, оскільки за церковним календарем місяць травень посвячується Пречистій Діві Марії – Матері Божій. Святкування Дня Матері  стало вже як днем подяки і Божій Матері, матері Україні та рідній мамі. До цього свята, яке відзначалося у другу неділю травня, найбільше готувалися діти, створюючи власні літературно-музичні композиції.  
    Цьогорічне святкування також було не виключенням . До свята  написав  свій власний вірш Барнич Сергій :
 Молюсь до тебе Пресвята Божа Мати
Хто як не Ти мене зможе обійняти
Бо Ти свята і мати всіх дітей своїх
Котрі в молитві падають до твоїх ніг.
Ти , Маріє, рятуєш весь наш світ
Від напастей,голоду і бід.                             

Тобі , вклонюся я до ніг
І попрошу пробачення за всіх
Прости мене за всі мої гріхи
І благодаттю своєю мене осіни.
Дай сили з вірою прожити
Тобі , Богові і Церкві до кінця служити.
В цей день ми співаємо Тобі пісні
Щоб Ти благословила наші дні.
Сил своїм дітям прибавляй
І наснаги завжди посилай.
Ликуй, Маріє, Мати Пресвята
Бо Ти у нас така одна!






Немає коментарів: