вівторок, 21 травня 2013 р.

Майбутнє варто планувати


              Для того, щоб молодь була більш поінформованою та могла зробити свідомий вибір щодо планування сім’ї Благодійний фонд «Центр громадських ініціатив» у тісній співпраці з Закарпатською обласною науковою бібліотекою ім. Ф. Потушняка, та з районними бібліотеками здійснює проект «Майбутнє варто планувати», що фінансується у рамках програми «Здоров’я жінок України». Королівська селищна бібліотека – філія для дорослих бере також участь у даному проекті.
             Метою даного проекту є підвищення поінформованості жінок та пар репродуктивного віку щодо прийняття рішення стосовно планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи не планованій вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної кампанії на території Закарпатської області. Дана мета буде досягнута через здійснення ряду завдань: підвищити рівня знань щодо збереження репродуктивного здоров’я серед громадян, насамперед соціально уразливих верств населення – сільських жінок і партнерських пар репродуктивного віку, студентської молоді в рамках проведення цілеспрямованої інформаційно-просвітницької кампанії; поширити та популяризувати серед жінок фертильного віку і партнерських пар надійних джерел інформації і нових послуг, що надаються у сфері репродуктивного здоров’я і планування сім’ї; формувати відповідальне ставлення до збереження власного репродуктивного здоров’я під час проведення спланованих акцій до Дня родин; розширити мережі співпраці, у тому числі зі спеціалізованими медичними закладами, бібліотечними та освітніми установами та громадськими організаціями області.
         В рамках проекту в бібліотеці  буде проведено цикл заходів з питань репродуктивного здоров’я і планування сімї:
«Запобігти.Врятувати.Допомогти. ( година здоров’я )
«На крилах любові»  (відеолекторій)
« Життєві навички. Мотивація і планування майбутнього»  ( зустріч з лікарем )
Працівниками бібліотеки розроблено книжкову виставку « Майбутнє варто планувати»
Вона складається з таких розділів:      





« Безпечне материнство та відповідальне батьківство»
«Стиль життя –здоров’я» 

«Куди ведуть шляхи спокуси»


Немає коментарів: