середу, 12 березня 2014 р.

Запобігти- значить врятувати

       Сьогоднішня зустріч - це година здоров'я та корисних порад під назвою " Запобігти - значить врятувати", яка проводилась у рамках проекту "Майбутнє варто планувати".
    На зустріч ми запросили  учнів 11 класу Королівської ЗОШ №2. Адже підлітковий вік - це один із найцікавіших і дуже важливих періодів у житті - період коли людина стає дорослою.
      Конкретну, детальну,  сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров'я  і сучасні методи контрацепції надала медичний працівник школи Міговк Г.І.


 Експрес - інформацію "Запланований вибір", "Репродуктивне здоров'я ", "Всеукраїнська інформаційна лінія  з питань репродуктивного здоров'я та планування сім'ї" - від зав. бібліотекою Гілвей Л.І.

Більш детальну інформацію можна отримати переглянувши книжкову виставку літератури " Майбутнє варто  планувати" на якій розміщено відповідну літературу, листівки та буклети від програми "Здоров'я жінок України"









Немає коментарів: