четвер, 7 квітня 2022 р.

7 КВІТНЯ - ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я

      Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня і з цієї нагоди Королівська публічна бібліотека  підготувала для всвоїх користувачів парад корисних порад.  Раніше ми усі вважали , що найголовніша цінність - здоров'я. Тепер ми знаємо, яким важливим є МИР.

        Виконуючи цікаві завдання, ігри, конкурси діти з'ясували  "Щоб бути здоровим потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим"(академік Амосов), визначили основні фактори, які впливають на здоров'я людини, нагадували необхідні умови формування правильного способу життя і згубний вплив на організм людини шкідливих звичок. 

       Для користувачів оформлено виставку - пораду "Здорові діти - здорова нація" з цікавими книгами від УІК , які дають відповіді на питання, що стосується здоров'я.

        У Всесвітній день здоров'я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - одужати. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! Разом до ПЕРЕМОГИ!

Немає коментарів: