четвер, 11 квітня 2019 р.

"Життя без шкідливих звичок" - інформаційний мікс


         До Всесвітнього дня здоров'я у Королівській бібліотеці -філії для дорослих  для учнів 8 -А класу Королівської  ЗОШ   І – ІІІ ступенів №2  (вчитель  Шішола Ю.Ю.) було проведено інформаційний мікс «Життя без шкідливих звичок». 

         Зав. бібліотекою Решетар В.Ю, розповіла про основні принципи здорового способу життя. Школярі дізналися цікаві факти про здоров’я, а також взяли участь у вікторині "Я здоров'я бережу - сам собі допоможу" 








Усі бажаючі мали змогу переглянути викладку літератури «Здоровим бути модно».




















     Здоров’я – це дар самій людині. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя. Пам’ятайте про це щохвилини, щогодини - наголосила  учасникам заходу  провідний бібліотекар Гілвей Л.І.
     


У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці філії оформлено  книжкову виставку «Молодь обирає здоровий спосіб життя».



        Виставку організовано  з метою привернути увагу відвідувачів   до злободенних проблем та актуальних питань,  пропагування здорового способу життя серед молоді.

           До уваги відвідувачів бібліотеки представлено близько 20 книжкових та періодичних видань. Всі експонати здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.
        Обов’язково скористайтесь підібраними інформаційними та просвітницькими матеріалами, які навчать Вас дбати про своє здоров’я, допоможуть зберегти його та навчать здоровому способу життя.

                           Доброго Вам здоров’я!

Немає коментарів: